Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

"SUMMER IN THE CITY..."

"Aν δεν είχα φύγει για διακοπές άλλες χρονιές μέχρι τώρα θα χα σκάσει...
..














....όμως φέτος είναι διαφορετικά. Τα χρέη οι υποχρεώσεις και όλα τα υπόλοιπα σκατά που μας έχουν φορτώσει οι κωλοκυβερνήσεις αλλά και οι ίδιοι οι ευατούληδες μας κρατάνε στην πόλη. Θα μου πείτε δεν πειράζει! Φυσικά και δεν πειράζει αφού υπάρχουν φυσικά και χειρότερα. Όμως εκεί που παραπατάω στα καυτά πλακάκια της πλατείας Αριστοτέλους το Σαββατοκύριακο του καύσωνα μου τη σπάει ρε γαμώτο!
Μου τη δίνει που είμαι εδώ. Θα θελα να πάω ένα μπανάκι, να έχω τη δουλειά μου όπως παλιά να μαι ξανά οκ. 
Δε ξερω αν με νιώθετε αλλά καλή η υπομονή καλοί και οι γονείς που μας θρέφουν ξανά αλλα΄δεν πάει έτσι. Κάτι πρέπει να γίνει γιατί πολύ φοβάμαι πως θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα ...
Καλό καλοκαίρι στην πόλη σε όλους σας


Α.Μ. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα