Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

"ΔΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ" ....

"Τα νέα μέτρα που λέει οται θα πάρει ο ΓΑΠ μου φαινεται πως δε τα έχει σκεφτεί....







Θα ανέβουν όλα πάλι. Μειώσεις στους μισθούς όλων, αυξήσεις στα είδη του σούπρ μάρκετ. Δε πάμε καλα΄. Κάθε μέρα πηγαίνουμε στη συγκέντρωση κάτω στο λευκό πύργο. Μήπως έρχεται η ωρα να περάσουμε ένα επίπεδο παραπέρα? Και εξηγούμε. Να κατέβουμε όλοι στη Αθήνα? Να τους πιάσουμε όλους και να τους κάνουμε μαύρους?
Δε ξέρω τι λέτε εσείς πάντως εγώ απελπίστηκα πια. Δεν αντέχω να ακούω εναν πρωθυπουργό να μου λεει πως πρέπει να πα΄ρω κι άλλα μέτρα. Γιατί ξέρετε εγώ τα πάιρνω δεν ισχύει αυτό που λέτε εσείς οι δημοσιογράφοι -ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ- εμείς τα παίρνουμε ρε. Στο δικό μας κώλο μπαίνουνε . όλοι χάνουμε τις δουλειες μας και εγώ την έχασα και έχεις τον κ. Σταύρο Θεοδωράκη να μας γράφει όχι λίγο ούτε πολύ πως είμαστε μαλ΄...κες που βγαίνουμε στους δρόμους. Αυτός τελικά με το σύστημα τα βρήκε από οτι φαίνεται. Εμείς πρέπει να το σκίσουμε. Εσείς όλοι που είστε στη δημοσιοραφια κάντε κάτι. Φωνάξετ αφήστε τα λαμόγια και φωνάξτε ρε. ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!

Πέτρος Κ. Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης
www.psema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα